عدالت ادراک شده از احیاء خدماتی و تأثیر آن بر اعتماد مشتریان در شرکت های مسافربری هوایی داخلی

مهدی کاظمی؛ یحیی برید نظیف

دوره 2، شماره 1 بهار و تابستان 1389 ، آذر 1389، ، صفحه 179-202

https://doi.org/10.22067/pmt.v2i3.4263

چکیده
  با توجّه به بروز اجتناب ناپذیر خطا و اشتباهات در ارائۀ خدمات و شکایات متعاقب آن از جانب مشتری، اتّخاذ سیاست‌های مناسب برای رسیدگی به شکایات مشتریان ضروری می نماید. تحقیق حاضر با هدف بررسی تأثیر ادراک عدالت در رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت های هواپیمایی، بر رضایت و اعتماد مشتریان نسبت به این شرکت ها انجام شده است.از این رو تعداد 273 ...  بیشتر